هدفون بیتس مدل SOLO HD - مطالب خرداد 1390

عکس های متفاوت بهنوش بختیاری و کیمیا بابائیان در سینما صحرا/سری جدید

نویسنده : محسن لطفی چهارشنبه 11 خرداد 1390 01:00 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

گزارش تصویری از حضور بازیگران سینما همچون:بهنوش بختیاری,پرستو صالحی,میلاد کی مرام,کیمیا بابائیان و….در سینما صحرا.(تصاویر بیشتر به درخواست کاربران محترم سایت).

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگ لطفا روی انها کلیک کنید

عکس ها در حال لود شدن میباشند…  شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.

 

 

 

 

 

 



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

آیا می دانید های جدید خرداد ماه ۱۳۹۰

نویسنده : محسن لطفی دوشنبه 9 خرداد 1390 12:44 ب.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

آیا می دانید های جدید خرداد ماه 1390

آیا میدانید: سالانه ۸۶ میلیون نفر به جمعیت جهان اضافه می شود ؟

آیا میدانید: رود دجله به خلیج فارس میریزد ؟

آیا میدانید: خلیج فارس ۵۰۰ هزار سال قدمت دارد ؟

آیا میدانید: مساحت خیلج فارس ۲۴۰ هزار کیلومتر مربع میباشد ؟

آیا میدانید: وزن کوه یخی متوسط الحجم ۲۰ میلیون تن است ؟

آیا میدانید: ۱۳۰۰ کره زمین در سیاره مشتری جای می گیرد ؟

آیا میدانید: آمار زنان گمشده چینی به ۴۴ میلیون نفر می رسد ؟

آیا میدانید: در جهان حداقل ۳۰۰ هزار نفر زندانی عقیدتی وجود دارد ؟

آیا میدانید: در دنیا ۲۷ میلیون برده وجود دارد ؟

آیا میدانید: هر سال دو میلیون دختر جوان و زن ختنه می شوند ؟

آیا میدانید: در نبردهای مسلحانه سراسر جهان ۳۰۰ هزار سرباز کودک در حال جنگیدن هستند ؟

آیا میدانید: ارزش مالی بازار فروش فیلم های پورنوگرافی در آمریکا ده میلیارد دلار برآورد می شود ؟

آیا میدانید: هر انگلیسی روزانه بطور متوسط ۳۰۰ بار در محوطه تحت پوشش دوربین های مدار بسته قرار میگیرد؟

آیا میدانید: ۱۲۰ هزار زن و دختر جوان هر سال به خریدارانی در اروپای غربی فروخته می شوند ؟

آیا میدانید: هر عدد میوه کیوی که بوسیله هواپیما از زلاند نو به انگلستان حمل می شود، پنج برابر وزن خود گاز گلخانه ای به جو زمین اضافه می کند ؟

آیا میدانید: احتمال بروز مشکلات روانی در فرزندان خانواده های فقیر، سه برابر بیشتر از احتمال بروز همین مشکلات در کودکان خانواده های مرفه می باشد ؟

آیا میدانید: در مصر باستان افراد روحانی تمام موهای بدن حتی ابروها و مژه‌های خود را می‌کندند ؟

آیا میدانید: کوتاه‌ترین جنگ در سال ۱۸۹۶ بین زانزیبار و انگلستان در گرفت که ۳۸ دقیقه طول کشید ؟

آیا میدانید: ۷۰ درصد نفت استخراجی خاورمیانه از کانال سوئز می گذرد ؟

آیا میدانید: کشور بلغارستان از نصف استان کرمان هم کوچکتر است ؟

آیا میدانید: نام پایتخت قرقیزستان بیشکک است و مساحت آن از استان کرمان هم کمتر است ؟

آیا میدانید: اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت دنیا بعد از چین و هند و آمریکا می باشد ؟

آیا میدانید: تا قرن پنجم میلادی متوسط عمر مردم اروپا از سی سال فراتر نمی‌رفت ؟

آیا میدانید: در شیلی منطقه ی صحرایی وجود دارد که هزاران سال است در آن باران نباریده است ؟

آیا میدانید: طول عمر مردم سوئد و ژاپن از دیگر ملل جهان بیشتر است ؟

آیا میدانید: زمین از حیث بزرگی پنجمین و از حیث فاصله با خورشید، سومین سیاره منظومه شمسی است ؟

آیا میدانید: ۶۰ درصد از ماهواره های جهان نظامی و ۴۰ درصد بقیه غیر نظامی است ؟

آیا میدانید: در ۷۵% از خانواده های آمریکایی زنان مسئول رسیدگی به امور مالی منزل هستند ؟

آیا میدانید: بزرگترین سوسمارهای جهان رودخانه سرباز در سیستان و بلوچستان ایران است ؟

آیا میدانید: اردنی ها چاقترین مردمان دنیا هستند، ۷۵٪ از خانم ها و ۶۰ ٪ آقایون اردنی چاق هستند ؟

آیا میدانید: ۳۰ برابر جمعیتی که امروزه بر روی کره زمین است در زیر خاک مدفون اند ؟

آیا میدانید: چین بیشتر از هر کشوری همسایه دارد، چین با ۱۳ کشور هم مرز است ؟

آیا میدانید: مساحت سطح کره زمین ۵۱۵ میلیون کیلومتر مربع است ؟

آیا میدانید: اگر ۳ قاره آسیا و آمریکا و آفریقا را به هم وصل کنیم ایران در مرکز جهان است ؟

 

گردآوری: آلامتو

 



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

مریلازارعی و رخشان‌بنی‌اعتماد درکنارسرمایه‌دارن‌تهرانی+تصاویر

نویسنده : محسن لطفی دوشنبه 9 خرداد 1390 12:38 ب.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

حضور اعضای هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی تهران در جشن مهر آفرین قابل توجه بود. علاوه بر فاطمه دانشور که گرداننده اصلی این مراسم بود مسعود خوانساری ، محسن بهرامی ارض اقدس، جمشید عدالتیان و حمید حسینی نیز در این مراسم حضوری پر رنگ داشتند.

جشن مهر آفرین

مراسم اهدای نشان مهرآفرین

مراسم اهدای نشان مهرآفرین

مراسم اهدای نشان مهرآفرین

بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر در سالن اریکه ایرانیان جمع شده بودند تا در مراسمی ویژه شاهد تقدیر از نیکوکارانی باشند که با موسسه خیریه مهرآفرین همکاری می کنند.



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

حادثه در بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا +عکس

نویسنده : محسن لطفی دوشنبه 9 خرداد 1390 12:36 ب.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

حادثه در بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا +عکس

به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس نوشت: این هواپیما که متعلق به شرکت هوایی دلتا ایرلاینز است، در شرایطی که قصد فرود داشت، به دلیل باز نشدن بموقع چرخ هایش دچار حادثه شد و آتش گرفت.

بر پایه این گزارش، در پی این حادثه که چهار مجروح در پی داشت، این هواپیما به سختی توانست بر زمین بنشیند. این در شرایطی است که این هواپیما پنجاه مسافر و خدمه داشت که هم اکنون شرایط عمومی همه آنها خوب است.

بلافاصله پس از وقوع این حادثه که در فرودگاه آتلانتا رخ داد، آتش نشانان با استفاده از کپسول آتش نشانی تلاش کردند جلوی گسترش آتش را بگیرند.

حادثه در بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا +عکس

تاکنون علت این حادثه به طور دقیق مشخص نشده است، اما «کاتلین برگن»، سخنگوی مرکز هوانوردی فدرال در این باره گفت که احتمالا علت این حادثه، ترکیدگی چرخ هواپیما بوده است.

حادثه در بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا +عکس

گفتنی است، خطوط هوایی دلتا ایرلاینز، بزرگترین شرکت مسافربری هواپیمایی در جهان به شمار می‌رود.

 
منبع: bornanews.com

گردآوری: آلامتو

 



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!!

نویسنده : محسن لطفی دوشنبه 9 خرداد 1390 12:22 ب.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

عکس هایی جالب و دیدنی از پایان دنیا!! | www.Alamto.Com

 

گردآوری: آلامتو

 



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

قرص‌های لاغری شما را عصبی می‌کند

نویسنده : محسن لطفی دوشنبه 9 خرداد 1390 12:11 ب.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

قرص‌های لاغری شما را عصبی می‌کند

سید ضیاءالدین مظهری متخصص تغذیه گفت: عصبی شدن بی‌دلیل ، مشکلات قلبی ، مشکلات گوارشی و کاهش جذب ویتامین‌های غذا از عوارض مصرف قرص‌های لاغری است.

این متخصص تغذیه افزود: داروهای لاغری، تاثیرات منفی و مخربی بر جسم و روان افراد دارد که می‌توان به عصبی شدن بی‌دلیل، مشکلات قلبی، مشکلات گوارشی و کاهش جذب ویتامین‌های غذا اشاره کرد.
 
مظهری گفت: تاثیر این داروها بر لاغری کم و محدود است و به طور معمول در مجموع تاثیر ۴ یا ۵ کیلوگرمی در لاغری دارد و عادات غلط غذایی را در افراد تغییر نمی‌دهد.
 
وی افزود: قرص لاغری با مکانیسم کاهش اشتها و جلوگیری از جذب چربی‌ها موجب کاهش وزن می‌شود، بنابراین تاثیر این داروها محدود به زمان استفاده از آنهاست و با کنار گذاشتن این قرص‌ها، اثراتشان نیز از بین می‌رود.
 
مظهری اضافه کرد: ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها و ۴۰ درصد از اروپاییان دچار اضافه‌وزن هستند. در هیچ کجای دنیا کاهش وزن سریع ، راحت و بدون دردسر حاصل نمی‌شود زیرا اضافه‌وزن در درون انسان شکل گرفته و باید انگیزه کم‌کردن وزن نیز از درون افراد شکل گیرد.
 
وی ادامه داد: بالن و حلقه‌های معده نیز تجهیزاتی هستند که مانع گرسنگی و تمایل به غذا نمی‌شوند و فقط سدی در برابر خوردن در افراد ایجاد می‌کنند.استفاده از بالن معده موجب برگشت اسید معده (ترش کردن) می‌شود که مشکلات کوتاه‌مدت و خطرات درازمدتی را متوجه فرد می‌کند.

 

گردآوری: آلامتو

 



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

همه چیز درباره تاکسی برقی های تهران+عکس

نویسنده : محسن لطفی دوشنبه 9 خرداد 1390 12:07 ب.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

اواخر زمستان سال گذشته بود که با خبر شدیم، تاکسی هوشمند برقی و نخستین خودرو هیبرید الکتریک ـ پیل سوختی ایران، با حضور رئیس جمهور رونمایی شد؛ دستاوردی افتخارآمیز که می تواند چشم اندازی نویدبخش برای آینده باشد. این پروژه که با حمایت مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و به مدیریت جمشید آرین اصل، مخترع و مبتکر این خودروها ساخته شده، خبر از آینده روشن بهره برداری از فناوری ها نو در کشور می دهد، به شرط آن که در این راه حمایت کافی از این دست انجام گیرد.

همه چیز درباره تاکسی برقی های تهران+عکس


امروزه آلودگی‌های زیست‌محیطی از معضلات مهم و اساسی پیش‌ روی مدیران شهری است. این معضل در کنار افزایش روز‌افزون مصرف سوخت‌های فسیلی و کمبود منابع تجدیدناشدنی انرژی، سبب شده‌ است تلاش‌های فراوانی در زمینه‌ استفاده از انرژی‌های جایگزین و کاهش مصرف سوخت انجام گیرد.
 
هم اکنون خودروهای هیبریدی و الکتریکی، نمایانگر یکی از جدی‌ترین روش‌های بهره گیری از انرژی‌های جایگزین در خودروها هستند که از مزایای آنها می‌توان به کوچک ‌شدن اندازه موتور، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌های محیط زیست اشاره کرد. پرداختن به این موضوع خودروهای هیبریدی در کشورمان با تأخیر فراوان و با جدیت کم آغاز شد، ولی با این حال، در یکی دو سال اخیر، رخدادهای مهمی در این زمینه رخ داده.
 
به گزارش خبرنگار «تابناک» به نقل از نشریه خودروی هیبرید، اواخر زمستان سال گذشته بود که با خبر شدیم تاکسی هوشمند برقی و نخستین خودرو هیبرید الکتریک ـ پیل سوختی ایران با حضور رئیس جمهور رونمایی شد؛ دستاوردی افتخارآمیز که می تواند چشم اندازی نوید بخش برای آینده باشد. این پروژه که با حمایت مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و به مدیریت جمشید آرین اصل، مخترع و مبتکر این خودروها ساخته شده، خبر از آینده روشن بهره برداری از فناوری ها نو در کشور می دهد، به شرط آنکه در این راه حمایت کافی از این دست اتفاقات انجام گیرد.
 
نمایشگاه خودرو ژنو
 
«آرین» که به تازگی در هشتاد و یکمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو شرکت کرده است و خودروهایی را که ساخته در این نمایشگاه به نمایش گذاشته، درباره دستاوردهای حضور در نمایشگاه و جایگاه ایران در توسعه فناوری خودروهای الکتریکی می گوید:
 
دلیل اصلی ما برای شرکت در نمایشگاه ژنو امسال (۲۰۱۲)، این بود که نام ایران در یکی از معروف‌ترین نمایشگاه‌های دنیا و در هشتادویکمین سال برگزاری آن مطرح باشد و البته یک نام نباشد؛ افزون بر این که در کنارش محصولی باشد که بتواند عرض اندام کند. مطمئناً اگر محصول خوبی نداشته باشید، شما را در غرفه‌هایی با جایگاه پایین قرار می‌دهند، در حالی که غرفه ما از نظر جایگاه و وسعت در فضای بسیار خوبی بود. از کمپانی‌های شرکت‌کننده نزدیک هفتصد مورد، در قسمت خدمات یا قطعات خودرو فعالیت داشتند. دلیل شرکت کردن ما در نمایشگاه، حضور بین‌المللی با ارایه‌ فناوری همگام با فناوری روز دنیا بود.
 
از لحاظ مشخصات محصولات ارایه شده توسط ما در این نمایشگاه، باید گفت که از بین ویژگی‌های یک خودرو الکتریکی، سه مشخصه‌ برد، سرعت و وزن در معرفی‌ کردن خودروهای دوستدار محیط زیست مهمند، که در مورد محصول ما بیشینه سرعت برابر ۱۸۰ کیلومتر در ساعت، بیشینه برد ۲۵۰-۲۰۰ کیلومتر و البته بدون اضافه وزن نسبت به نوع بنزینی که در موقعیت عادی با آن می‌توان رانندگی کرد؛ این ویژگی‌ها سبب شده است خودرو ما در مقایسه با خودروهای آمریکایی همچون ولت جنرال موتورز، رنو و نیسان لیفت برتری داشته و چشمگیر باشد.
 
مهمتر از خودرو، دستگاه شارژ پرتابلی بود که ما معرفی کردیم. همه خودروسازان از جی‌ام تا رنو، پژو و مرسدس بنز، تجهیزات ایستگاه شارژ ارایه کرده بودند، اما عمل شارژ به صورت پلاگ ـ این صورت می‌گرفت. پنجاه سال است این روش در دنیا متداول است؛ اما آنچه کار ما را متمایز می‌کرد، سیستمی هوشمند و اتوماتیک بود که از داخل دستگاه شارژ هوشمند خارج می‌شد و با بدنه‌ خودرو تماس پیدا کرده و عمل شارژ انجام می‌شد.
 
ما از معدود شرکت‌هایی بودیم که از سوی برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی برای برگزاری کنفرانس خبری برگزیده شدیم. از سالن ما، تنها سه شرکت برای کنفرانس مطبوعاتی انتخاب شده بودند و مصلحت دیدیم که ایده ایستگاه شارژ را ارایه دهیم. مطمئناً سال بعد در این نمایشگاه، شرکت‌هایی با ایده‌ ما محصولاتشان را عرضه خواهند کرد و این ضعف ماست اگر محصولی عرضه نکنیم؛ یعنی ما ایده و فناوری را داریم.

همه چیز درباره تاکسی برقی های تهران+عکس

وی در ادامه با اشاره به اینکه این فناوری در کشورمان نوپاست و فناوری‌های نوپا هم تا در جامعه جایگاه خود را پیدا کنند و به تولید انبوه و صنعتی برسند، زمانی طولانی خواهد برد، درباره پیش‌بینی روند توسعه‌ این فناوری در کشور گفت: این روند دست خودمان است؛ در واقع، به دست دولت و این دولت است که سیاست‌گذاری کرده و امکانات را فراهم می‌کند تا هزاران دانش پژوه و محقق مثل من، راهی را پشت سر گذارند تا از ایده به محصولی برسیم و بتوانیم تحولی در سیستم حمل‌ونقل یا انرژی ایجاد کنیم.
 
یازده سال پیش که پیشنهاد طرح را به دولت دادم، متأسفانه، همه ‌جا مخالفت کردند؛ از ریاست جمهوری و وزیر صنایع که من با ایشان ملاقات داشتم بگیرید تا دیگران. در حقیقت این نگرش در آنها بود که خارجی‌ها کاری را انجام دهند و ما از آنها‌ خرید کنیم. خوشبختانه اکنون دولت ما چنین نگرشی ندارد و موافق است که خودمان بسازیم؛ به دنبال علم برویم، سرمایه‌گذاری کنیم و به خودکفایی برسیم.
 
باید گفت، نظر مثبت دولت لازم است، اما کافی نیست. این بینش دولت در مجلس هم ایجاد شده است. در ساختار دولتی ایران همه موافق‏اند که ما در علم به خودکفایی برسیم و می‌خواهند روی آن سرمایه‌گذاری کنند، ولی بنده با روند و نوع نظام آن موافق نیستم. ما دوست داریم این کار را با هم انجام دهیم، اما نحوه‌ اجرای این کار مهمتر از خود ایده است. در این باره، فرایند به کندی پیش می‌رود؛ یعنی اگر قرار باشد ما این فناوری را در جایی شروع کنیم، در زمان‌بندی مشخصی مثلاً در یک سال شروع کنیم، این یک سال به پنج تا ده سال می‌کشد و آن‌موقع هم عقب‌تر از آنچه خواهیم بود که دیگران حرکت کرده‌اند. فضا مناسب است، دولت نظر مساعدی دارد، اما درباره راهکارها و روش‌ها و مدیریت این فناوری جای بحث است!
 
تعامل با صنعت
 
آرین درباره تعامل خودروسازها با این دست فناوری ها و اینکه آیا تا کنون نتایج مثبتی در این زمینه گرفته شده، گفت: گاه به مصلحت اقدام می‏کنیم؛ منافع ملی را در نظر می‌گیریم و بر پایه آن حرکت‌هایی می‌کنیم. در آغاز ورودم به ایران، ما ‌‌یعنی بنده و مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری که بخش مهم این قضیه است‌ به این نتیجه رسیدیم که در اجرای اهدافمان،‌‌ باید خودروساز را مهم بدانیم؛ یعنی اوست که در آینده می‌خواهد این محصول را در خط تولید قرار دهد و به تولید انبوه برساند و به این فناوری نیاز دارد. به همین دلیل، این پروژه‌ها را از آغاز روی خودروهای آنها‌ پیاده کردیم. در صورتی که من خودروهای ساخت خودم را داشتم. من یازده سال پیش، خودرویی را که با پلتفرم خودم طراحی کردم ساختم: آریانا ۷۹۲٫
 
نیازی نبود ما این فناوری را در خودرویی که سنگین است و مناسب این کار نیست پیاده کنیم. هدف این کار ملی بود.
 
احساس می‌کردیم ایران‌خودرو و سایپا و ما یکی هستیم. در حقیقت اینجا نام ایران مطرح بود. به همین دلیل، وقت و هزینه گذاشتیم در چهار پروژه که هر کدام بین سه تا پنج سال زمان می برد و هر کدام بین چهار تا پنج میلیارد تومان هزینه داشت. ما این کار را انجام دادیم. اولین آن‌ها خودرو الکتریکی سمند بود؛ چیزی که در سمند‌الکتریک اهمیت داشت، مشخصات خودرو بود، نه وزن و ظاهر آن. ما وزن خودرو را افزایش ندادیم، حتی در مواردی کاهش دادیم.
سیستم محرکه آن را بیرون آوردیم و سیستم خودمان را جانمایی و نصب کردیم. به‌رغم این‌ که شاید شاسی خودرو مناسب این کار نبود، این کار را به ‌گونه‌ای انجام دادیم که صندوق عقب خودرو خالی بماند. همه‌ کسانی که خودروهایی از شرکت‌های دیگر را برای هیبرید یا الکتریک کردن انتخاب می‌کنند، چون خودرو برای این منظور طراحی نشده و فضا ندارد، اولین کارشان این است که تجهیزات (باتری و دیگر قطعات) را در صندوق عقب می‌گذارند. از نظر ظاهری، خودرو خوب است و کار می‏کند، اما استاندارد نیست چون معادلات مباحث فنی خودرو به هم زده شده است. ما این کار را نکردیم، چون با این کار مرکز ثقل خودرو به هم می‌خورد؛ ما با رعایت این استانداردها و با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت که خود من این سرعت را با رانندگی در اتوبان تهران آ اصفهان (سرعت متوسط ۱۴۰ کیلومتر) در ساعت تجربه کردم و در این آزمایش موفقیت آمیز ما همچنین برای نخستین بار در خاورمیانه مسافت بیش از ۵۰۰ کیلومتر را پشت سر گذاردیم. همه فکر می‌کردیم که محصولی ارایه داده‌ایم، می‌تواند وارد میدان شود، اما متأسفانه نشد. موافقت تولید صد دستگاه خودرو الکتریکی را از ریاست جمهوری گرفتیم، اما موانعی بود که اجازه نداد تا امروز این دستور اجرایی شود؛ یعنی هنگامی که فکر می‌کردیم چگونه هماهنگی لازم را ایجاد کنیم، به نظر می‌رسید برخی در فکر این بودند، چگونه جلوی کار را بگیرند!

همه چیز درباره تاکسی برقی های تهران+عکس

سه پروژه‌ دیگر هم هست که من تنها به آنها اشاره می‌کنم. پروژه‌ دوم خودرو سریر بود. این خودرو در ماه‏های بهمن و اسفند سال گذشته، هزار مسافرت شهری را انجام داد و از مسافرانی که سوار این خودرو شده بودند، با فرم نظرسنجی نظر خواهی شد. این فرم‌ها برای ما ارزش میلیاردی دارد. نظرخواهی از مردم در این خصوص یک کار بزرگ فرهنگی بود که برای نخستین‌بار در ایران صورت گرفت، ما با مردم عادی صحبت کردیم. حتی یک مورد اشکال فنی هم در این هزار سفر درون شهری گزارش نشد؛ بنابراین، در نظر داریم وارد فاز دوم این پروژه شویم.
 
پروژه‌ سوم ما خودرو تیبا بود، به این امید که نظر سایپا را به شرکت در پروژه جلب کنیم، ولی متأسفانه، آ‌نها بیشتر به دنبال دستیابی به اطلاعات بودند و پس از تیبا هم پروژه‌ خودرو هایبرید ـ الکتریک هیدروژن بود که در جریان آن هستید؛ اینها چهار پروژه‌ای بودند که ما در شانزده ماه در ایران اجرا کردیم.
 
وی درباره آینده پروژه خود در ایران گفت: اگر خدا بخواهد، در سال جاری به ‌دنبال اجرای فاز پروژه‌‏ تاکسی‌های هوشمند هستیم. فاز نخسخت، انجام هزار مسافرت شهری بود. فاز دوم با سه خودرو صورت خواهد گرفت. یک خودرو الکتریک ـ هیدروژن و دو خودرو الکتریکی. برای فاز دوم ما نیاز به به یک ایستگاه شارژ در تهران داریم که امیدواریم با کمک شهرداری تهران، ستاد مدیریت سوخت و مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری، این محل را به ما بدهند؛ چون پروژه‌ ما فقط به دلیل نداشتن مکان متوقف است.
 
پروژه سوم ما به تولید انبوه رساندن خودرو IEV2 است؛ همان خودرویی که تصاویرش را در ژنو منتشر کردیم و از آن بسیار استقبال شد. چندین کمپانی فرانسوی و آلمانی علاقه‌مند هستند برای خرید این خودرو مذاکره کنند.
 
مدیر پروژه E4 درباره استفاده از کارشناسان داخلی و خارجی در این طرح گفت: برای پروژه‌های علمی که تاکنون انجام شده ـ چه در ایران چه در خارج از کشور ـ یک‌سری شرکت‌ها تأمین‌کننده قطعات یدکی و مواد اولیه‌اند. اینها یا در ایران یا در خارج از ایران هستند. کسانی هم هستند که در کنار پروژه با من کار می‌کنند. معمولاً در پروژه‌ای که حساس است و هنوز به تولید انبوه نرسیده است، به دلیل ‌اینکه‌ از ایده‌های اصلی محافظت شود، کارهای کلیدی را خودم انجام می‌دهم، ولی در بقیه‌ موارد، نیروهایی هستند که گروهی و در کنار من مشغول به کار هستند.
 
همچنین طرح برخی قطعات خاص را هم که در ایران وجود ندارد، به شرکت‌هایی در خارج از ایران، می‌فرستیم تا ساخته شود.
 
تعامل با دانشگاه
 
آرین در مورد شرکت‌های دانش بنیان که در ایران و بلژیک تشکیل داده‌ تا بسترهای مناسبی برای بومی‌سازی فناوری و آموزش افراد متخصص‌ را ایجاد کند، می گوید:
اینها بیشتر از دانشگاه مؤثر هستند. نقش شرکت‌های دانش بنیان خیلی جدی‌تر و مهم‌تر از دانشگاه است و البته این خوب نیست، چون وظیفه‌ این شرکت‌ها، گسترش فناوری است و در کنار گسترش فناوری و نوآوری و تولید، آموزش هم اتفاق می‌افتد، ولی مگر چند نفر را می‌توانیم آموزش بدهیم؟
 
من در سیستم خودم ده، بیست یا پنجاه نفر را بتوانم آموزش بدهم، ولی میلیون‌ها دانشجوی جوان وارد دانشگاه می‌شوند.
 
فرمودید هنوز فضای مناسبی برای تعامل شما با دانشگاه فراهم نشده؛ به‌ عنوان کسی که منبعی از دانش فنی در این زمینه است، ولی فضایی برای انتقال دانشش به دانشگاه ایجاد نشده‌ است، فکر می‌کنید چه باید کرد؟ آیا راهکاری دارید؟
 
بله، علاقه‌مندم سازمانی بیاید و همکاری کند و نه تنها برای موضوع شخص من، چون همان‌ گونه که گفتم هزاران نفر مثل من هستند؛ در ایران یا خارج که سازمان‌یافته نیستند. باید نشست‌های منظمی بگذاریم و راهی پیدا کنیم که چگونه این فناوری و دانش روز به دانش پژوهان انتقال پیدا کند. می‏توان علاقه‌مندان هر رشته‌ را در کلاس‌های خاص با استادان واقعی به جایی رساند که دیگر کاری انجام ندهند که آخر سر متوجه بشوند این کار پیشتر انجام شده است. اینها باید تازه از آنجا به بعد جلو ببرند.
 
اکنون دولت علاقه‌مندی نشان می‌دهد و برای این کار هزینه می‏کند. من بر این باورم کسانی در این زمینه علاقه‌مندند و این خلأ را باور می‌کنند. مسلماً در دانشگاه هم استادانی از این نابسامانی رنج می‌برند. این اساتید می‌توانند به فرایند‌ ما کمک کنند.
 
مزیت اقتصادی
 
آرین درباره اقتصادی بودن پروژه خود می گوید: گاه یک محقق موضوعی را انتخاب می‌کند یا به ایده‌ای می‌رسد که در شرایط اولیه، آن را صرفاً کاری تحقیقاتی می‌بیند، و به زمان طولانی نیاز دارد تا نتیجه‌گیری کند که این ایده می‌تواند به محصول تبدیل شود. این یک روند است و من چنین پروژه‌هایی را انجام داده‌ام. امثال ما از ده، پانزده سال پیش می‌دانستیم که سرانجام، دولت‌ها ـ چه آنها که نفت می‌فروشند و چه آنها که می‌خرند ـ به این نتیجه می‌رسند که باید تغییر ایجاد کنند.
 
به این ترتیب داریم وارد فناوری‌ می‌شویم که قرار است بشر را حفظ کند و محیط زیستش را پاک کند و برای این‌که این کار را بکند، فناوری‌های جدید لازم است. به این ترتیب انرژی‌های پایدار و خودروهای دوستدار محیط زیست در نهایت به تولید انبوه منجر می‌شوند. مثلا، همین تاکسی هوشمند الکتریک، نمونه‏ای ‌ساده‌ است. این تاکسی‌ها می‌توانند از یک به ده، ده به صد و صد به صد هزار تا برسند؛ اما با توجه به روند فناوری، توسعه‏ آن و امکانات، این سرعت و این‌که ما چند درصد سیستم حمل‌ونقل را امروز الکتریکی یا هیدروژنی کنیم، این بحث دیگری‌ است؛ یعنی خودروساز باید وقت داشته باشد، بدون این‌که از نظر اقتصادی آسیب ببیند، روند تولیدش را تغییر بدهد و به مرور از بنزینی به الکتریکی سوق یافته و به جایی ‌برسد که دیگر صد در صد جایگزین ‌شود.
 
بنابراین، همه کارهای ما با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی صورت گرفته است. قیمت‌های تمام ‌شده در آغاز بالا هستند، اما همین ‌طور که تیراژ تولید بالا می‌رود، این قیمت کاهش می‌یابد. ما همه‌چیز را در این روند دیده‌ایم.
 
وی که در هر دو زمینه‌ هیبرید پیل سوختی و خودرو الکتریکی بر مبنای باتری فعالیت کرده، ‌در مورد اقتصادی بودن هر یک از این دو بخش می گوید:
 
همین پرسشی که شما کردید، یازده سال پیش در تلویزیون مطرح شد. پاسخ من این بود که خودروهای آینده، صددرصد خودروهای الکتریک هستند، حالا امروز یک کلمه به آن اضافه می‌کنم، چون جزو اختراع ما شده است؛ می‏گویم خودروهای هوشمند الکتریک.
نظر من تغییر پیدا نکرده و پایه همان خودرو الکتریک است؛ اما ما نمی‌توانیم به بهانه‌ یک فناوری، راه را برای یک فناوری دیگر را ببندیم یا روی آن سرمایه‌گذاری نکنیم. پیل سوختی یک فناوری بسیار مهم است.
 
اگر دولت امروز می‌خواهد روی آن میلیاردها ریال سرمایه‌گذاری کند، باید هزاران میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کند و البته باز هم کم است. این فناوری می‌تواند در خود خودرو استفاده شود یا برای تولید توان باتری به کار رود. الان نمی‌خواهم وارد این بحث شوم هر چند تجربه‏ی‌ هر دو مورد را داشته‌ام و خودروی هیبرید ـ الکتریک هیدروژن ما توانست تجربه موفق اولین تست رانندگی داخل شهر را برایمان حاصل کند و در نظر داریم به زودی با این خودرو یک مسافت ۵۰۰ کیلومتری را نیز با استفاده از هیدروژن طی کنیم.
 
به نظرم بگذارید، نخست به فناوری پیل سوختی برسیم، چون کشور ما پنج سال وقت لازم دارد تا به فناوری تولید انبوه هیدروژن و پیل سوختی برسد. پس از این مراحل باید به صورت اصولی و با برنامه‌ریزی عمل کنیم.
 
فرهنگ سازی و نگاهی به آینده
 
آرین درباره فرهنگ سازی لازم برای استفاده کردن از این فناوری ها و جا افتادن این فرهنگ در میان مردم و مسئولان گفت: از جمله کارهایی که پارسال انجام دادیم، این بود که در دو مدرسه ‌ـ یکی دخترانه و دیگری پسرانه که اعلام آمادگی کرده بودند ـ همین خودرو تاکسی هوشمند الکتریک را با دو نفر از اعضای تیممان معرفی نمودیم.
 
دانش‌آموزان اول شلوغ می‌کردند، اما وقتی ما این فناوری را نشان دادیم و کمی در مورد محیط زیست و اینکه‌ این تاکسی الکتریکی است که شما هم می‌توانید بسازید و کافی است علاقه مند باشید و مطالعه کنید، با آنها صحبت کردیم، در نتیجه دانش آموزان ابراز علاقه و سوالات متعددی طرح کردند.
 
در مورد فرهنگ‌سازی کاری که درباره تاکسی کردیم یا آنچه در مدرسه انجام دادیم، در واقع آغاز کار بود. امسال در مدرسه‌ها این کار را دنبال خواهیم کرد. می‏خواهیم مدارس بیشتری را پوشش دهیم و این تورها را برای آنها بگذاریم؛ یعنی بچه‌ها سوار خودرو دوستدار محیط زیست شوند و به کمک دیدن فیلم و… با مکانیسم علمی آن آشنا شوند. این‌گونه آموزش‌ها در سنین دبستانی و دبیرستانی، باعث می‏شوند بچه‏ها زمانی که وارد دانشگاه می‌شوند با علوم و فنون و ایده ها و فناوری های روز آشنا شوند. این کار ساده است، چون هم مدیران علاقه‌مند هستند و هم از نظر وجدانی احساس می‌کنیم که خدمت می‌کنیم. ولی در بحث دانشگاه حتماً نیازمند مکانیزم و سیستم هستیم.
 
وی در مورد اهدافی که برای آینده‌ E4 در نظر دارند، گفت: آینده‏ E4 در ایران، تماماً به دولت بستگی دارد و به‌تنهایی هیچ کاری نمی‌توانم انجام بدهم. این پروژه‌ای خصوصی نیست و فقط با پول اجرا نمی‌شود؛ بنابراین، نمی‌توانم جواب شما را دقیق بدهم که این چشم‌انداز شش ماه دیگر یا یک سال دیگر اتفاق می‌افتد.
 
بخشی از E4 شهر پاک است؛ یعنی ما بیاییم شهر پاک را در ایران راه‌اندازی کنیم. در جلسه‌ای که با رئیس جمهور محترم داشتیم، با کلیات موضوع شهر پاک موافقت کردند، اما برای اجرایی ‌شدن این موضوع، مجلس و سازمان‌های دیگر مانند وزارت مسکن و شرکت نفت در این موضوع دخالت و کمک بکنند؛ آنگاه می‌توانیم این پروژه را انجام بدهیم. به‌رغم این‌که دولت حمایت می‌کند و روابط دوستانه‌ای بین من و مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری وجود دارد، این روند کند است.
 
با کمک همه دوستانم در دولت و مجلس محترم تلاش می‏کنیم تا موانع را پشت سر بگذاریم. باید بپذیریم، وقتی که دغدغه‏های فراوانی درباره راه اندازی، ایجاد و گسترش و بهره‏برداری از فناوری داریم، بازدهی و سرعت عمل ما کاهش می‏یابد و در حقیقت این فرصت طلایی را به دیگران در کشورهای دیگر می‏دهیم تا با مدیریت درستی که دارند موفق شوند و بدین ترتیب مدیریت انرژی جهان را به دست گیرند.

 
منبع: Tabnak.ir

گردآوری: آلامتو

 



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

عکس های جالب و دیدنی از غزه فلسطین

نویسنده : محسن لطفی دوشنبه 9 خرداد 1390 11:59 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

عکس های جالب و دیدنی از غزه فلسطیناینجا غزه است. شهری که در مورد آن از خشونت، تظاهرات و مرگ زیاد دیده ایم و اینهم تصاویری است از زندگی عادی شهروندان غزه که نشان می دهد در بازار و کسب و کارهای متعدد، همینطور بازی بچه ها در پارک، نشستن در ساحل و محیط های [...]



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

دختر ۱۲ ساله انگلیسی قویترین وزنه‌بردار کوچک جهان

نویسنده : محسن لطفی دوشنبه 9 خرداد 1390 11:59 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

دختر 12 ساله انگلیسی قویترین وزنه‌بردار کوچک جهان

یک دختر‌بچه ۱۱ ساله انگلیسی به دلیل قدرت زیادش در جابه‌جایی و بلندکردن وزنه‌ها به قوی‌ترین وزنه بردار کوچک جهان شهرت یافته است.

براساس گزارش رسانه‌های رسمی انگلستان این کودک ۱۱ ساله که «چارلی کرگ » نام دارد و اهل گلاسکو است، تنها یک متر و ۹۵ سانتیمتر قد و ۳۱ کیلوگرم وزن دارد، اما قادر است میله‌های وزنه‌برداری را به راحتی بالای سر خود ببرد.
 
مادر ۳۷ ساله‌ این دختر بچه ۱۱ ساله هم در این باره به روزنامه دیلی‌میل یادآور شد: دخترم می‌تواند ۲۸ کیسه شکر را یکجا بلند کند. در کلاس تمرین ژیمناستیک هم بچه‌ها را از روی زمین بلند می‌کند. به همین دلیل، تصمیم گرفتم برای آموزش بهتر او را نزد یک وزنه‌بردار ببرم تا به صورت صحیح آموزش ببیند.
 
همچنین دخترم قصد دارد در مسابقات وزنه‌برداری جوانان شرکت کند و مدال بیاورد. او هم‌اکنون توسط برادر ۲۰ ساله‌اش که یک وزنه بردار است تعلیم می‌بیند.
 
برادر این دختر ۱۱ ساله هم افزود: چند ماه قبل خواهرم موفق شد در وزن ۵/۲۸ کیلوگرم در مسابقات شرکت کند و مقام بیاورد

 

گردآوری: آلامتو

 



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

پیامک های عاشقانه جدید خرداد ماه ۹۰

نویسنده : محسن لطفی دوشنبه 9 خرداد 1390 01:16 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

پیامک های عاشقانه جدید خرداد ماه

به اندازه قشنگی چشمای ستایش

مردونگی طاهر

گیجی صابر!

تحمل آتی !

حسادت انیس

و پول فردوس میخوامت !

افتاد !؟ …

.

.

.

کاش دهخدا می دانست

دلتنگی … اشک …. فاصله …. بی وفایی….

تعریفش فقط دو حرف است

“تـــو”

.

.

.

پیش هر تیغی سپر باید گرفت ، پیش تیغ دوست ” سر ” باید گرفت

.

.

.

همدیگر را دور میزنیم تا زودتر به مقصد برسیم

غافل از اینکه زمین گرد است و باز به هم خواهیم رسید . . .

.

.

.

تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد

یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد . . .

.

.

.

هرچند نمیدانم

خواب هایت را با که شریک میشوی

اما هنوز

شـریک تمام بیخوابی های من تـویی . . .

.

.

.

ما آدم‌ها موجودات عجیبی‌ هستیم وقتی‌ میگوییم تنهایم بگذار

یعنی‌ ، بیش از همیشه به وجودت احتیاج دارم . . .

.

.

.

رفیق هر شب و هر روزی دل / غمت تا بوده ، بوده روزی دل

بگردان گوشه ی چشمی و بنگر / چه حالی دارد آتش سوزی دل . . .

.

.

.

من ” آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

“تو ” آنقدر نخواستی که هیچ چیز از “من ” را ندیدی . . .

.

.

.

کاش بودم درختی در میان قلب تو ، تا وجودم ریشه می کرد از محبت های تو . . .

.

.

.

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خانه مان را عوض کنم

یا پستچی را !

تو که هر روز برایم نامه می نویسی ، مگه نه . . . ؟

.

.

.

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟

چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟

.

.

.

خیلی سخته غمخوار کسی باشی که خودت بزرگترین غمش هستی . . .

.

.

.

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

.

.

.

خدا را دوست بدارید

حداقلش این است که یکی را دوست دارید که روزی به او می رسید . . .

.

.

.

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم

تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم .

.

.

.

اعتبار آدمها به حضورشان نیست

به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند . . .

.

.

.

عشق را با فکر تو معنا کنم من / با حضورت قلب خود زیبا کنم من

گرچه آبی در دلم جاری نبوده / دشت دل با بارش مهر تو دریا می کنم من . . .

.

.

.

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم

غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم .

.

.

.

همیشه سکوتم به معنای پیروزی تو نیست

گاهی سکوت می کنم تا بفهمی چه بی صدا باختی . . .

.

.

.

به سلامتی هرکس که دلش از یکی خونه!

به سلامتی هرکس که دلش از یکی دوره!

به سلامتی اون کسی که دردامو میدونه!

به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه!

.

.

.

درنگی کن در آغوشم که امشب

فروزانست بزم عشق دیرین

نمی خوابیم و می نوشیم تا صبح

ز جام بوسه ها ، بس راز شیرین . . .

.

.

.

برای متعهد بودن مهم نیست یه حلقه فلزی توی دستت باشه

مهم اینه یه حلقه از عشق دور قلبت باشه . . .

 

گردآوری: آلامتو

 



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

مردی که برادرش ۳۰سال در شکمش بود!!

نویسنده : محسن لطفی دوشنبه 9 خرداد 1390 01:10 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

مردی که برادرش 30سال در شکمش بود!!

دکتر «جو سانتوس» -پزشک معالج این مرد- در گفت‌و‌گو با رسانه‌های انگلستان گفت: «کوین» با خونریزی و دل دردهای شدید به بیمارستان منطقه «آکسفورد‌شایر» مراجعه کرد و پس از انجام سونوگرافی و آزمایشات مربوط ما در کمال تعجب متوجه شدیم که جنین ناقصی که قل دوم این مرد بوده، درون شکم اوست.

این پزشک افزود: پس از انجام عمل جراحی و خارج کردن جنین، متوجه شدیم که نزدیک به ۳۰ سال است که این جنین ناقص درون شکم کوین بوده و طی این مدت او برادر خود را درون شکم خود حمل می‌کرده است.
این در حالیست که پس از انجام عمل جراحی و خارج کردن جنین از داخل شکم این مرد، وی جنین را در داخل یک شیشه حاوی الکل نگه‌داری می‌کند و نام او را «کوین کوچک» گذاشته تا همیشه به یاد برادرش باشد.
«کوین هایت» در این باره گفت: از اینکه پس از ۳۰ سال از این درد رهایی یافتم، خوشحالم، اما از این مساله ناراحتم که می‌توانستم برادری داشته باشم که در دوران کودکی همبازی و در دوران جوانی هم صحبتم باشد.

 
منبع: jahannews.com

گردآوری: آلامتو

 



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

فال روزانه ۷ خرداد – ۲۸ می

نویسنده : محسن لطفی جمعه 6 خرداد 1390 10:43 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

فال امروز ۷ خرداد – فال روزانه ۲۸ می

فال روزانه 7 خرداد


فروردین: امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

اردیبهشت: امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می‌شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله‌ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

خرداد: اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

تیر: درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش‌بینی شما می‌تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

مرداد: از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما کمی هم کناره‌گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

شهریور: شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید زمان دارید.

مهر: مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

آبان: تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

آذر: اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد. 

دی: شما می‌توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می‌کردید ناامید شوید.

بهمن: اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

اسفند: در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره  فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

معرفی ۳ آنتی ویروس‌ برتر آنلاین

نویسنده : محسن لطفی جمعه 6 خرداد 1390 10:35 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

ویروس های کامپیوتری از زمان کامپیوتر های قدیمی تا به حال پرتجربه تر شده اند. این ویروس ها به سرعت پخش می شوند و کامپیوترتان را به هر طریقی که بتوانند، آلوده می کنند.

معرفی ۳ آنتی ویروس‌ برتر آنلاین

همراه با تکامل اینترنت، تهدیدات ویروسی افزایش یافته، به طوری که غیرممکن است که به روز و ایمن ادامه دهیم. امروزه بسیاری از اسکنرهای آنتی ویروس آنلاین رایگان است، که به شما اجازه چک کردن کامپیوتر / لپ تاپ تان را می دهد.
در اینجا ۳ اسکنر آنتی ویروس آنلاین برتر آمده است :

اسکن سریع بیت دیفندر(BitDefender)

بیت دیفندر یک برنده جایزه نرم افزار آنتی ویروس است. با استفاده از این ابزار آنلاین، کامپیوتر شما در کمتر از ۶۰ ثانیه اسکن خواهد شد. تنها چیزی که لازم نیاز داریم، اتصال به اینترنت است. اگر می خواهید نظر من را بدانید، این نرم افزار بهترین اسکنر ویروس است. حتی اگر کامپیوتر شما آلوده نباشد، بایستی آن را امتحان کنید.

اسکنر آنلاین ESET

این اسکنر ویروس رایگان آنلاین،عملیات قدرتمندی به سود کاربر انجام می دهد، که تروجان ها را از کامپیوتر شما حذف می کند؛ که این عمل تنها با استفاده از مرورگر وبتان انجام می شود. این نرم افزار از پایگاه داده یESET(nod 32) استفاده می کند. هنگام اجرای این ابزار ویروس آنلاین به یاد داشته باشید که تحت عنوان adming وارد شوید.

اسکنر آنلاین اف سکیوئر(F-Secure)

این اسکنر آنلاین به شما کمک خواهد کرد، تا ویروس ها و نرم افزار های جاسوسی خطرناک را از درایوهای سخت شما حذف کند. بعد از استفاده از هر یک از این ابزارها، به یاد داشته باشید، که راه حل امنی را برای کامپیوترتان انتخاب کنید. آلودگی ویروسی می تواند به مدارک ، فیلم ها، تصاویرو گرداننده ی سخت فیزیکی شما آسیب رساند.

 

بازنشر : آلامتو

به نقل از : Gooyait



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

ده توصیه دوستانه |طنزنوشته

نویسنده : محسن لطفی جمعه 6 خرداد 1390 09:57 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

ده توصیه ی دوستانه ***

* *

*۱) **مدرسه رفتن بی فایده است چون اگه باهوش باشی معلم وقت تو رو تلف میکنه
اگه خنگ باشی تو وقت معلمو.

* *

*۲) **دنبال پول دویدن بی فایده است چون اگه بهش نرسی از بقیه بدت میاد اگه
بهش برسی بقیه از تو.

* *

*۳) **عاشق شدن بیفایده است چون یا تو دل اونو میشکنی یا اون دل تورو یا دنیا
دل هردوتونو.

* *

*۴) **ازدواج کردن بی فایده است چون قبل از ۳۰ سالگی زوده بعد از ۳۰ سالگی دیر.

* *

*۵) **بچه دار شدن بی فایده است چون یا خوب از آب در میاد که از دست بقیه به
عذابه یا بد از آب در میاد که بقیه از دستش به عذابن.

* *

*۶) **پیک نیک رفتن بی فایده است چون یا بد میگذره که از همون اول حرص میخوری
یا خوش میگذره که موقع برگشتن غصه میخوری.

* *

*۷) **رفاقت با دیگران بی فایده است چون یا از تو بهترن که نمیخوان دنبالشون
باشی یا ازشون بهتری که نمیخوای دنبالت باشن.

* *

*۸) **دنبال شهرت رفتن بیفایده است چون تا مشهور نشدی باید زیر پای بقیه رو
خالی کنی ولی وقتی شدی بقیه زیر پای تو رو خالی میکنن.

* *

*۹) **انقلاب کردن بی فایده است چون یا شکست میخوری و دشمن اعدامت میکنه یا
پیروز میشی و دوست اعدامت میکنه.

* *

*۱۰) وبلاگ نویسی بی فایده است چون یا خوب مینویسی که مطلبتو میدزدن و حرص
میخوری یا بد مینویسی که مطلبتو نمیخونن و حرص میخوری.(البته در هر دوحال فحشو
میخوری



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -

۳۰ کاری که وقتی اینترنت قطع میشه میتوان انجام داد!

نویسنده : محسن لطفی جمعه 6 خرداد 1390 08:20 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

۱ – فیلم ببینید
۲- اتاقتون رو تمیز کنید
۳- مجموعه۱ هزار عکسی رو که دارید اسم هاشون رو عوض کنید و مرتب کنید
۴- هارد کامپیوتر رو دیفرگ کنید
…۵- مین روب بازی کنید
۶- دفتر تلفن تون رو مرتب کنید
۷-هشت لیوان آب بخورید
۹- یاد بگیرید چطوری میشه رقصید
۱۰ – یک کتاب بخونید
۱۱- یک زنگی به دوستای قدیمی بزنید
۱۲- مانیتورتون رو تمیز کنید
۱۳- از ۱تا۱ میلیون بشمارید
۱۴- برنامه هایی بی ربطی رو که روی کامپیوترتون نصب کردید و لازم ندارید آن اینستال کنید
۱۵- برید بیرون و تصادفی از آدم ها عکس بگیرید
۱۶- دیکشنری باز کنید و صدتا لغت جدید یاد بگیرید
۱۷- سعی کنید اسم یک فولدر رو روی کامپیوتر به con تغییر بدید!
۱۸- به سعی تون ادامه بدید
۱۹- رجیستری ویندوز رو باز کنید و سعی کنید تمام کلید هایی که با حرف a شروع می شند رو حذف کنید
۲۰- دوش بگیرید
۲۱- یک چیزی بخورید
۲۲- با گیم های روی موبایل خودتون رو سرگرم کنید اگر اسنیک باشه چه بهتر
۲۳- یک چیزی رو تیکه تیکه کنید
۲۴- خوب اون رو دوباره به هم بچسبونید
۲۵- یک زنگی به آی اس پی تون بزنید
۲۶- تو آینه نگاه کنید و سعی کنید باحال به نظر بیاید
۲۷- آیکان های دسکتاپ تون رو به اشکال مختلف مرتب کنید
۲۸- تمام ساعت هایی که در اطرافتون هست رو با هم تنظیم کنید
۲۹- توی مرورگرتون یک صفحه خالی باز کنید و مدام اف بزنید فایلهای ویدئو و ایمیج رو با نوت پد باز کنید
۳۰- یک نوت پد باز کنید و سعی کنید سی کاری که میشه وقتی اینترنت قطعه انجام داد رو توش لیست کنید بنویسید..

این سی مورد رو که انجام دادید بعدش حتما یک چکی بکنید ببینید مودم ای دی اس ال تون به برق وصل هست یا نه شاید اصلا مشکل قطعی اینترنت خودتون باشید آخرشم بگید :: اینترنته داریم؟؟ :دى



منبع:
http://tejarat.aksmod.com

آخرین ویرایش: - -


تعداد کل صفحات ( 5 ) 1 2 3 4 5
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات